PORTAL PTD Lantikan 1/2009
Sila LOGIN Username dan Password anda.
Sila REGISTER jika anda masih belum mendaftar menjadi ahli.

~Terima kasih dan Selamat Datang~
Very Happy
Log in

I forgot my password

HEBAHAN

HEBAHAN UMUM:
 
DPA Siri 1/2011
(01 Oktober 2011 - 31 Mac 2012) baru!!
 
maklumat lanjut dan senarai nama anda DISINI
 
boleh juga lawati laman web Portal JPA.
Latest topics
» UNDANGAN MAJLIS PERKAHWINAN LIANA & NAZLI
Sat 28 May 2011, 1:33 pm by Guest

» 7 Leadership Perspectives
Thu 28 Oct 2010, 5:41 pm by mardia

» When boy meets girl
Fri 13 Aug 2010, 9:55 pm by Norzulhilmi Nozir

» RENUNGAN KE ARAH KREATIF DAN INOVASI DALAM TUGASAN
Fri 13 Aug 2010, 4:45 pm by nazihah.iryani

» Bersyukurlah
Thu 12 Aug 2010, 7:11 pm by mardia

» So who was really the star?
Thu 15 Jul 2010, 12:17 pm by zaidi azizob

» Renungan Hadis - Antara Sabar dan Mengeluh
Fri 25 Jun 2010, 10:13 am by kenny

» Renungan Hadis - Saling Menghormati. Jangan Membangga Diri
Mon 26 Apr 2010, 10:23 am by aidarohana

» For all civil servants :
Thu 08 Apr 2010, 9:20 am by thiamhin

Download

1. NEWSLETTER 1/2009

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 119 on Sat 15 Jan 2011, 11:54 pm
SOCIAL NETWORKING
Click to join ptd012009
PTD 1/2009
@Yahoo Groups
Facebook
PTD 1/2009
@Facebook

When boy meets girl

View previous topic View next topic Go down

When boy meets girl

Post by khairunnissa on Mon 09 Nov 2009, 11:23 pm

Like a Star @ heaven It's funny about men and women. Men pay in cash to get them and pay in cash to get rid of them. Women pay emotionally coming and going. Neither has it easy.
~Hedy Lamarr~ Like a Star @ heaven
avatar
khairunnissa

Posts : 8
Tarikh menjadi ahli : 2009-11-01
Umur : 32
Lokasi sekarang : HKL

Back to top Go down

Re: When boy meets girl

Post by Fairuz on Tue 10 Nov 2009, 1:42 pm

klau dah jodoh memang tak ke mana, tp susah gak prempuan skrg yg pisau cukur yg laki plak buaya darat, so pandai2 la pilih & tentukan bila dah bertemu yg kita berkenan
avatar
Fairuz

Posts : 120
Tarikh menjadi ahli : 2009-10-22
Umur : 32
Lokasi sekarang : Kuala Kurau, Perak.

http://www.mmea.gov.my

Back to top Go down

Re: When boy meets girl

Post by norazlin mohd nor on Tue 24 Nov 2009, 6:58 pm

kalau pisau cukur itu bertemu dengan buaya darat apa akan jadi ???
avatar
norazlin mohd nor

Posts : 31
Tarikh menjadi ahli : 2009-10-26
Umur : 34

Back to top Go down

Re: When boy meets girl

Post by Fairuz on Tue 24 Nov 2009, 7:30 pm

elok la tu kalau 2 jenis ni berjumpe & hook up, tp yg akan rugi byk si buaya la sbb byk abis duit tp kalau buaya ni jenis yg kaya-raya padan la muka si pisau cukur ni tp msti dia tak kisah asalkan dapat cukur ape yg dia nak, hahahaha.. jgn salah faham ek.. so elak la dari menjadi 2 spesis manusia ni ok.. cheers
avatar
Fairuz

Posts : 120
Tarikh menjadi ahli : 2009-10-22
Umur : 32
Lokasi sekarang : Kuala Kurau, Perak.

http://www.mmea.gov.my

Back to top Go down

Re: When boy meets girl

Post by nazihah.iryani on Fri 13 Aug 2010, 4:42 pm

ehem ehem...zaman skrg laki pompuan sume sama je...kalau dulu,pompuan takut sgt kalau pasangannya curang..zaman skrg, lelakinya plak yg takut kalau2 pasangannya yg curang...pompuan skrg byk yg dah brani tau...kalau de tahu suami de ada pasang lain, de bole ckp, "ok, u ingt u sorang je ke yg laku.....i pun bole buat jugak" hehehe..tp golongan mcmni segelintir je kot...harap2 msih ramai insan yg setia kt luar sana... PEACE Cool

_________________
dalam aku ada dia dan dalam dia ada kita ada semua
avatar
nazihah.iryani

Posts : 75
Tarikh menjadi ahli : 2009-10-22
Umur : 33
Lokasi sekarang : KUALA LUMPUR

Back to top Go down

Re: When boy meets girl

Post by Norzulhilmi Nozir on Fri 13 Aug 2010, 9:55 pm

nazihah.iryani wrote:ehem ehem...zaman skrg laki pompuan sume sama je...kalau dulu,pompuan takut sgt kalau pasangannya curang..zaman skrg, lelakinya plak yg takut kalau2 pasangannya yg curang...pompuan skrg byk yg dah brani tau...kalau de tahu suami de ada pasang lain, de bole ckp, "ok, u ingt u sorang je ke yg laku.....i pun bole buat jugak" hehehe..tp golongan mcmni segelintir je kot...harap2 msih ramai insan yg setia kt luar sana... PEACE Cool

Norzulhilmi Nozir likes this cheers
avatar
Norzulhilmi Nozir

Posts : 28
Tarikh menjadi ahli : 2009-10-27
Umur : 31
Lokasi sekarang : Petaling Jaya

Back to top Go down

Re: When boy meets girl

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum